تیلوردر نسخه ی جدید مجله ی گلامور
4star

پسران امکان پذیر نیست! تیلور سویفت دارای چندین بهترین دوستان، اما هیچ کدام به عنوان کم است آن را به عنوان خواننده از "قرمز" Karlie Kloss به عنوان است. مدل راز ویکتوریا در مورد تیلور سویفت با جایزه در شورای ما هفتگی از طراحان مد از امریکا در نیویورک در روز دوشنبه صحبت کرد، و گفت: اگر شما تا کنون دلال یا دلاله ازدواج با او بازی می کردیم!

    
"من سفر شده است. او سفر کرده است. هیچ وقت برای مردان! "Kloss، 21، در مورد زندگی عشق سویفت شوخی. (Kloss است قدمت کارآفرین جاشوا کوشنر. در آخرین ارتباط خوبی با هری سبک سریع بود در سال گذشته).

    
Kloss سویفت و دوستی خود را در طول سال گذشته با نمایش مشخصات عمومی مستند شده، و در ماه مارس ساخته شده یک سفر سرگرم کننده کردن ماشین کالیفرنیا.

    
"این درست به که او باشد. او یک دختر بسیار خاص است، "Kloss به ایالات متحده ادامه داد." من احساس می کنم خیلی خوش شانس است که ما متصل شده و مسیر ما عبور کردند. این است که به سادگی یک دختر خاص است. "

    
اخیرا، این دو در جشن مت در نیویورک ظاهر شد و در یک پارتی خصوصی لذت می برد.

    
"او به بهترین پارتی بعد از تاریخ!" Kloss ما در باله آمریکا تئاتر پیش در NYC مه 5 گفت. "همه ما استخر بازی می شد در لباس های جشن و سرور ما، و خوردن پیتزا و داشتن سرگرم کننده - خوب شما را در یک پارتی نوجوان"

    
"مقدار زیادی برای انجام این کار در نیویورک وجود دارد. من عاشق رفتن به رقص باله. و یا دوچرخه سواری در حال حاضر که هوا گرم است. "Kloss برای ما در CFDA در مورد چیزی است که اکثر دوستان در پاکسازی انجام به پایان رسید. "یک میلیون و نیم چیز برای انجام در نیویورک وجود دارد و به همین دلیل من بسیار خوشحالم که او را در اینجا هستم. این خوب است که دوست. "(سویفت اخیرا یک آپارتمان در محله ترایبکا خریداری شده است. دختران بازیگر نقش مکمل زن، لنا دانهام، یکی دیگر از همیشگی او، عکس از ورود به شد خرید جدید خود را در ماه آوریل).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: تیلور سویفت ، اخبار جدید ، ،

نوشته شده در سه شنبه 20 خرداد 1393ساعت 13:3 توسط setayesh|



dreamy-code